Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-22T18:09:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
40% din 1300= 40/100 *1300= 40 *13= 520 lei -adaosul comercial

24% din 1300=24/100 *1300= 6/25 *1300= 6* 52=312 - TVA

1300+520+312=  2132 -noul pret
1 5 1
2014-08-22T18:10:08+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pret produs = 1300 lei 
40% din 1300lei =  520 lei 
24% din 1300 =  312 lei 

pret de vanzare = 1300 + 520 + 312 
pret de vanzare =  2 132 lei