Corectati greselile din urmatoarele enunturi:
A adus prajituri la copii.
N-a spus la nimeni adevarul.
I-am multumit lui Dan si lui Carmen.

2
A adus prajituri copiilor
N-a spus nimanui adevarul
Le-am multumit lui Dan si lui Carmen

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T15:25:25+02:00
A adus prajituri copiilor.
N-a spus nimanui adevarul.
Le-am multumit lui Dan si lui Carmen.
24 4 24
2014-02-11T15:26:46+02:00
A adus prajituri copiilor
n-a spus nimanui adevarul
i-am multumit lui dan si lui carmen... cred ca ti-am fost de ajutor
15 3 15