Pasiunea LOR cea mare este DE A RAPI cele mai frumoase FETE DE IMPARATI
Spuneti-mi va rog functia sintactica pentru: lor, de a rapi, fete, de imparati

2
lor-Atribut pronominal genitival, de a rapi-nume predivativ, fete-complement direct, de imparati-atribut substantival prepozitional
predicativ*

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-22T15:39:53+03:00
Lor = atribut genitival 
de a rapi = nume predicativ
fete = complement direct
de imparat= atribut substantival prepozitional
2 5 2
2014-08-22T15:41:44+03:00
Lor= Complement indirect in genitiv
de a rapi= Atribut verbal
fete= complement direct
de imparati= atrib. subt. prepoitional 
primele 2 sunt gresite
"Pasiunea LOR"----- A CUI pasiune? A LOR! -> a, al, ai, ale cui? sunt in caut genitiv, deci etse C. I. in genitic.
genitiv
Si insoteste un substantiv, deci este atribut
substantivul ''pasiunea''