Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-22T14:42:30+03:00
Atributul adjectival nu poate fi exprimat prin pronume, ci doar prin adjectiv pronominal:
ex: Cartea aceasta nu era pe masa.
sau pentru Atribut pronominal: Aceasta este cartea mea. (exprimat prin pronume)
  • Utilizator Brainly
2014-08-22T14:42:40+03:00
El sta cu bunica aceasta - aceasta = atr adj exprimat prin pronume demostrativ
Atributul adjectival nu poate fi exprimat prin pronume!
eh nu
Atunci el devine atribut pronominal.