Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-22T14:08:04+03:00
Naratiunea este modul de expunere prin care autorul povesteste o intamplare sau un sir de intamplari.La compunerea narativa NU trebuie sa folosesti dialogul sau descrierea.Pe scurt,o compunere narativa este o compunere cu personaje.
4 4 4
2014-08-22T14:09:25+03:00
Intr-un text narativ , autorul reprezinta lumea printr-o relativa detasare,obtinuta prin disimularea sub masca personajelor si a naratorului. Textul epic consta in relatarea de catre narator a unor intamplari reale sau imaginare desfasurate intr-un anumit cadru spatial si temporal, la care participa personaje.
1 5 1