Scrie o scurta compunere narativa cu titlul :Prietena mea,dulceata Daca ma puteti ajuta, va rog! :) Macar o idee,ceva... :) Ms :)

2
cu titlul prietena mea sau prietena mea dulceate
Cu titlul "Prietena mea,dulceata"
Crezi ca ma poti ajuta? Macar cu o idee...

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-22T12:56:48+03:00
Dulceaţa, prietena mea

De când eram mic, de câţiva ani, alături de mama mea îmi cream primul prieten.
Nu, nu grăieşte, nu munceşte dar mă înveseleşte. Poate ai ghicit ... se poate ... e dulceaţa ... o bunătate...
De aici continua tu, ăsta ar fi un început :)
dar cu titlul "prietena mea dulceata" trebuie....
aaa, ma scuzi, am citit gresit, credeam ca un nativ de la titlul ala, o sa ma gandesc si in cateva minute iti dau o idee :-?, ma scuzi inca o data :)
Nu-i nimic....merci oricum...
E faina... mersi
Mersi ca mai ajutat...:)
2014-08-22T12:59:33+03:00
La ce e bun atatia prieteni?Unul singur e de ajuns ,daca te iubeste!
Ascoate prietenia din viata e ca si cum am scoate soarele din lume.
Prietenia inseamna un suflet in doua trupuri.Fara prietenie nu exista viata.Adevarata
prietenie nu consta in numarul de prieteni,ci in devotamentul si valoarea lor.
Dificiltatea nu e in a gasi un prieten pentru ca sa mori,ci de a gasi un prieten pentru care merita sa mori.Eu l-am gasit.
Prietenia adevarata este ca o floare rara,asa cum prietenul adevarat este cel care te accepta asa cum esti si te ajuta sa fi mai bun....

De aici cred ca poti continua tu :)))))
mai incearca odata
daca nu merge sa astepti sal scriu
Am incercat de vreo 5 ori si nu functioneaza....
Daca vrei....eu astept...
Gata