1)scrie cu cifre romane urmatoarele numere :217,1568,912,76,2349,787
2)afla numarul necunoscut din egalitate :
(25*a+250):(35:7)-25=75
3) scrie numele de persoane care isisarbatoresc ziua numelui de Florii

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-22T12:21:50+03:00
(25a+250):(35:7)-25=75
25*a+250:5-25=75
25*a+50-25=75
25*a+50=75+25
25*a+50= 100
25*a=100-50
25*a+50
a=50:25
a=2
3 4 3
2014-08-22T12:26:01+03:00
Ccxvii
MDLXVIII

CMXII
LXXVI
MMCCCXLIX
DCCLXXXVII
La 1 si e in ordinea asta
1 5 1