Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-22T12:10:03+03:00
Notam cu o intersectia diagonalelorAriaromb=D·d/2=24
D·6=48=>D=48/6=8
 diagonalele se injumatatesc la romb si ne uitam in triunghiul AOB
aflam AB^2=AO^2+OB^2
AB^2=3^2+4^2
AB^2=9+16
AB^2=25=>AB=5=>Perimetrul rombului este egal cu 4l=4·5=20cm
___________________________________Succes!!________________
2 4 2
2014-08-22T12:13:17+03:00
Arie romb = c₁ * c₂ : 2 
24= 6c₂ : 2
24= 3c₂
c₂=24:3
c₂=8cm.

l romb = √3²+4²
l romb = √9+14
l romb = √25
l romb = 5cm.

P romb = 4l = 5·5 = 20cm

2 5 2