Răspunsuri

2014-08-22T11:57:21+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Intr.o zi de primavara cand norii de cenusa plecara cateva raze aurii se oglindeau pe pamantul umed si negru. Din catifeaua neagra aparu ghiocei roz. Ei nu erau fericiti deoarece nuu semanau cu nimeni. Alte flori aveau culoarea la fel ca al soarelui altele ca al cerului dar ei nu aveau nimic special, pana intr.o zi cand zapada veni cu o idee, sa lase cativa fulgi de nea peste ei astfel incat sa semene cu ea si sa vesteasca primavara. De atunci ghiocelul are o culoare alba foarte stralucitoare.
     Sper ca te.am ajutat catusi de putin 
83 4 83
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-22T12:39:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A fost odata un imparat care traia intr-un castel de nisip si avea multe flori.Odata a vazut ca o lalea a rasaritin casa lui.Acesta a ramas uimit si a murit.Cat despre lalea aceasta era o fata de imparat care venise dupa printul din regat.
35 3 35