Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-22T10:52:38+03:00
Personajele sunt: Greuceanu, zmeii, mama zmeoaica,fata, ghenoaia,voinicul , cei doi frati .
Ideea principala: Basmul a parut ca o necesitate a impunerii unor norme si idei morale si ca o evadare din cotidian , fiind "o oglindire a vietii in moduri fabuloase"
2014-08-22T10:53:43+03:00
1.Cei doi frati trec pe la Fraul Pamantului,cu care grauceanu se sfatuieste trei zile si trei nopti,apoi Graucenu si fratele sau se despart.

Sper ca team ajutat!!!MULTUMESC DAMI PLZZ!!!



3 4 3