Răspunsuri

2014-08-22T10:54:43+03:00
Ghicitoare 
Cam lenoasa
Iese ultima
Din casa (cheia)

Cine creste ca un pasa
Pan-la bataranete-n fasa(porumbul)

Intr-o oala 
Cu capac
Se ascunde
Un copac ( samburele)

De la Munte
Pan-la Mare 
Se intinde-o 
Limba mare (raul)
  
Burta 
Gat....
Atat! (garafa)

Carte 
Nu stie
Dar
Scrie (stiloul)

Are pene 
Dar nu-i rata
Nu e om
Dar are fata (perna)

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-22T11:03:22+03:00
Are talpi, n-are picioare,                  
Fuge iute doar la vale, 
Iar la deal ura agale
 (SANIA)

Patru frati stau intr-o casa,
Si de ploaie nu le pasa
      (NUCA)

Ascuns in camasa verde , 
Miezul de fos nu se vede
Cand manancu i feliuta
Parca sufli-n muzicuta 
    (PEPENELE)


Are gura si ureghi
Dar nu aude si nici vorbeste
   (STATUIA)


Cine merge si tot sta pe loc?    (CEASUL)

Ce nu-i nici in casa , nici afara
Dar e si-n casa e si afara
          (USA/FEREASTRA)

cine zboara
Fara sa zboare?
  (AVIONUL)
                                   Eu ti-am scris mai multe alegi tu , sper ca te-am ajutat poti sa-mi multumesti sau sa imi dai puncte <333 :** Te pup :**