Indica modurile de expunere din textul dat :
Alecu Donici - Greierul Si FurnicaGreierul în desfătare,

Tecând vara cu cântare,

Deodată se trezeşte

Că afară viscoleşte,

Iar el de mâncat nu are.

La vecina sa furnică

Alergând, cu lacrimi pică

Şi se roagă să-i ajute,

Cu hrană să-l împrumute,

Ca de foame să nu moară,

Numai pân' la primăvară.

Furnica l-a ascultat,

Dar aşa l-a întrebat:

- Vara, când eu adunam,

Tu ce făceai?

- Eu cântam

În petrecere cu toţi.

- Ai cântat? Îmi pare bine.

Acum joacă, dacă poţi,

Iar la vară fă ca mine.



2

Răspunsuri

2014-08-22T10:05:03+03:00
Naratiune si dialog 
....................................
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-22T10:06:58+03:00
Modurile de expunere sunt:- naratiunea
                                       -dialgul
2 5 2