Răspunsuri

2014-08-21T18:48:31+03:00
Vara este uimitoare
mereu e incepatoare
noi copiii o ajutam
sa invete  repede

are  multe de facut
imagini de conceput
ciresele sa le rodeasca
pasarile sa ciripeasca

asta este vara
frumoasa ca florile
nimeni nu are ce face
mie..doar vara imi place

sper ca te-am ajutat asta mi-a venit pe moment
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T19:01:57+03:00
Iti voi da unele ponturi care iti vor fi utile de ori de  cate ori vei dori sa scrii
 o poezie sau, de ce nu, o epigrama.
Asa cere enuntul tau, sa te ajutam sa compui tu o poezie.

Alege cadrul in care se desfssoara actiunea poeziei.
Din acel cadru, extrage perechi de cuvinte care rimeaza.
Ai nevoie de 4 perechi de cuvinte pentru 6 versuri
Dar alege mai multe pentru fiecare rima ca sa ai de unde alege.

Scrie ideile in propozitii sau fraze scurte, pentru toata poezia.
Transpune fiecare idee in unul, doua ... versuri cu grija la ritm si la rima.
Ai grija ca poezia sa aiba si un pic de substrat, astfel incat, cel care
citeste sa aiba ce citi si "printre randuri", si atunci poezia va fi mai interesanta.

Succes. 






2 3 2