Suma a doua numere este 57 iar unul dintre ele este cu 12 mai mic decat celalalt. Aflati numerele

2
a+b+57,b=a-12
Comentariul a fost şters
Daca doriti sa ma ajutati, scrieti data viitoare jos la Raspuns nu la comentarii pentru ca nu va pot da "Multumesc" . :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T18:38:33+03:00
A+b=57
b=a-12

a-12+a=57
2a-12=57
2a=57+12=69
a=69:2=34,5
b=34,5-12=22,5

1 5 1
2014-08-21T18:44:17+03:00
X + y = 57
x - y = 12
----------------- Adunam ecuatiile si scapam de y
2x  /  = 69
x = 69 / 2 = 34,5

y = 57 - x 

y = 57 - 34,5 = 22,5