Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T18:33:56+03:00
A+b+c/3=2,2
a+b+c=2,2*3=6,6

a+b/2=1,15
a+b=1,15*2=2,3

c=6,6-2,3=4,3
8 4 8
2014-08-21T18:37:55+03:00
2,2=11 supra 5
1,15= 23 supra 20

=> a+b+c=11 supra 5 * 2= 22 supra 5
=> a+b=23 supra 20 * 2= 23 supra 10
c= 22 supra 5 - 23 supra 10 amplificam a prima fractie cu 2 => c= 44-23 supra 10 => c=21 supra 10. sper ca te-am ajutat !
3 3 3