Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T17:30:11+03:00
X/2=y/3=z/5=k

x=2k
y=3k
z=5k

2x+y+3z=44

2*2k+3k+3*5k=44

4k+3k+15k=44

22k=44

k=2

x=2*2=4
y=3*2=6
z=5*2=10
Esti tare!
Ai facut-o mult mai logic decat mine
Ms la am2 !
Mai am cateva care nu le inteleg..
  • Utilizator Brainly
2014-08-21T17:34:37+03:00
X/2=y/3=z/5
2x+y+3z=44
x/2=y/3 => y=3x/2
x/2=z/5=> z=5x/2

Inlocuim si avem
2x+3x/2+5x/2=44
4x/2+3x/2+15x/2=44
22x=44*2=88
x=4

y=3*4/2
y=6

z=5*4/2=20/2
z=10