Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T17:28:27+03:00
A,b,c,d   -masurile unghiurilor

a,b,c,d   dp cu 7,8,9,12

a/7=b/8=c/9=d/12=k
a=7k
b=8k
c=9k
d=12k

7k+8k+9k+12k=360

36k=360

k=10

a=7*10=70
b=8*10=80
c=9*10=90
d=12*10=120
3 4 3
2014-08-21T17:33:38+03:00
Stiind ca sunt direct proportionale faci sirul de rapoarte: a supra 7 b supra 8 c supra 9 si d supra 12( a,b,c,d sunt unghiurile)=> a= 7k b=8k c=9k d=12k
stiind ca suma masurilor unui patrulater este de 360.=> 7k+8k+9k+12k=360=>36k=360|:36 => k=10. a=70 b=80 c= 90 d=120.
1 5 1