Răspunsuri

2014-08-22T00:06:18+03:00
Acesta structura evidentiaza faptul ca iubirea eului liric are leatura cu anotimpul toamna.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-22T02:14:05+03:00
     Structura citata marcheaza o profunzime a sentimentelor, reflectate de altfel  in bogatia acestui anotimp. Cum  merele ajung sa fie gustoase, la fel si inima ajunge sa fie implinita, multumita, cu o determinare evocata ferm  de maretia naturii autumnale.
2 5 2