Astept raspuns
Un biciclist parcurge un traseu montan in lungime de 24 km: la dus cu o viteza medie de 8 km pe ora, iar la intoarcere cu o viteza cu 25% mai mica.In cat timp reuseste sa termine calatoria?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T16:28:59+03:00
25% din 8=  25/100 * 8=  1/4 *8 = 2km pe ora

24:8=3 ore dus

24:2=12 ore intors

12+3=15h a durat drumul
am ca indiciu 7h, e gresit?
7h?
exact asta da culegerea
S-ar putea sa fie gresit scris, majoritatea culegerilor contin greseli de tiparire.
bine fie
2014-08-21T16:29:00+03:00
Deci 8km pe ora
24 :8km pe ora=3 ore 
8km pe ora :4=2km pe ora (25% inseamna un sfert )
24km:2km pe ora=12 km pe ora
12ore +3ore=15 ore

1 5 1