Răspunsuri

2014-08-21T16:22:48+03:00
Bar = local
Arc=arma
Masa=greutate
Nivel=inaltime
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T16:26:57+03:00

bar1=unitate de masura

bar2=local public

1.Presiunea atmosferica este mai mare cu un bar.

2.A consumat bauturi alcoolice la bar.


arc1=arma primitiva

arc2=orice de forma incovoiata

1.A folosit arcul cu sageti.

2.Am zarit Arcul de Triumf.


masa1=obiect de mobilier

masa2=multime

1.Dorian a pus o farfurile pe masa.

2.Masa de oameni a fost mintita.


nivel1=starea unui plan orizontal

nivel2=stadiu


1.Nivelul 3 al cladirii a fost mobilat.

2.A ajuns la nivelul urmator de studiu al limbii japoneze.


6 4 6