Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T15:48:34+03:00
Floricica, pisicuta , masinuta , soare , pamant , catelus ,  armonie , iubire , copilarie , ursulet, caprioara , purcelus , vacuta , iepuras , soricel , mititica , caietel , beculet , 
dragalasenie , vrabiuta
2 5 2
2014-08-21T17:18:52+03:00
1.Vreau sa te iubesc fara sa te sufoc...
2.sa- mi unesc viata cu a ta fara sa te inrobesc...
3.sa te invit fara sa ridic pretentii...
4.sa te critic fara sa te ranesc...
5.sa te ajut fara sa ma umilesc...
6.Daca imi poti oferi acelasi lucru, atunci vom putea cu adevarat  sa ne intalnim si sa ne facem unul celuilalt viata mai bogata.
7.ce este timpul?Scurgerea tacuta a unor fire de nisip...
8.Dumnezeu pune daruri minunate in noi, daruri pe care noi insine nu le intelegem, dar le inteleg cei care ne sunt aproape!
9.O zi pierduta rupe o bucata din tot ceea ce am putea fi...
10.Mama e unica fiinta ce nu cunoaste tradarea,nu ocoleste suferinta si isi ascunde lacrimile in zambete de dragul fericirii copilasilor ei...
11.Sa ai o Duminica frumoasa cu mult soare si caldura sufleteasca!
12.Oriunde in lume vei pleca nu-ti uita plaiul natal!
13.O viata nu e niciodata fara folos.Fiecare suflet ce a coborat pe Pamant are un motiv ca sa se afle aici!
14.Sunt momente pe care ai vrea sa le traiesti toata viata si persoane care sa le ai langa tine mereu!
15.Nu doar amintirile triste ne intristeaza doar cele placute  care stim ca nu le vom mai trai!
16.Nu uita ca atunci cand oamenii te ranesc, Dumnezeu te vindeca!
17.Lacrimile sunt acolo unde exista sentimente!
18.Iubeste-te!Fiecare persoana este frumoasa in felul sau...
19.Esti o persoana unica,vei observa ca stii mai multe lucruri decat iti imaginai!
20.Bucura-te de pace, lumina si caldura alaturi de cei dragi tie!
1 1 1