Intr-o scoala invata 348 de elevi la ciclul primar si cu 46 mai multi elevi la ciclul gimnazial.Baietii din ciclul gimnazial sunt 190 , iar fetele din ciclul primar sunt cu 7 mai multe decat cele de la gimnazial .
Cate fete invata ia acea scoala ?¿


VAROG CAT MAI REPEDE POSIBIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-21T15:46:17+03:00
1. Cati elevi sunt in ciclul gimnazial ?
   348+46=394
2. Cate fete sunt in ciclul gimnazial ?
   394-190=204
3. Cate fete sunt in ciclul primar ?
    204+7=211
4. Cate fete invata in acea scoala ?
   204+211=415

 R: 415 fete 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T15:46:19+03:00
1)cate fete sunt in ciclul gimnazial?
(348+46)-190=394-190=204
2)cate fete sunt in ciclul primar?
204+7=211
3)cate fete invata in acea scoala?
204+211=415
1 5 1