Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-08-21T15:26:11+03:00
Familia lexicala a cuvantului casa:familie,curte,gradina,animale de companie
familia lexicala cuprinde toate cuvintele care fac parte aceluias plan:)
Mersi
Elena6 acesta e un camp lexical ... !
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T15:31:39+03:00
Familia lexicala reprezinta totalitatea cuvintelor inrudite ca sens, formate de la acelasi cuvant de baza și având acelasi radical. Ea este formata din cuvantul de baza, cuvintele derivate, cuvintele realizate prin compunere si prin schimbarea valorii gramaticale.
padure = padurar , padurice, impadurit , paduros , a reimpaduri . 
1 5 1