Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T15:28:56+03:00
Buna ! 
Furnica a fost primita in 
Uniunea de creatie 
Rime multe ea va face , insa ...
N-are cum a satisface 
Impresiile greierului ...
Ca ea furnica nu mai este!
Asa poeta nu se mai gaseste! 

Poate este ea cam mica , dar....
Oare asta chair conteaza ?
Este o mare poeta asadar , 
Talentul ei amelioreaza
Acest fapt neinsemnat .
Sper ca te-am ajutat :* .





Merciiiiiiii ......da mi-ai fost de mare ajutor ma chinuiam de ceva zile cu exercitiul acesta si tu ai reusit mersi :*
cu placere . Ma bucur ca te-am ajutat :*
:*
  • Utilizator Brainly
2014-08-21T16:50:54+03:00
Fata este incantata                                                                                                      Ura ar striga dar,na                                                                                                     Repede ea ar tipa                                                                                                        Nu poate e racita                                                                                                        Indignata si slabita                                                                                                       Cauta de zori un leac                                                                                                                                                                                                                              Parca e mai linistita                                                                                                     Obeza nu mai este                                                                                                       E mai supla si da veste                                                                                                 Tare mult ea se priveste                                                                                                  Astai ea sia revenit si s-a puca de iubit!
3 2 3