Imi zice si mie cineva , va rog un omonim pentru cuvantul lin?
P.S omonim inseamna sa fie un cuvant scris la fel , fonetic dar cu sens total diferit!
Ex: Barca e pe lac. M-am dat cu lac pe unghii.
Deci , Imi zice si mie cineva , va rog un omonim pentru cuvantul lin?

2

Răspunsuri

2014-08-21T15:05:50+03:00
Am prins un lin. lin=peste
Vantul bate lin.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T15:08:22+03:00
1. Am prins un lin si i l-am dus tatei ( lin , in acest enunt este un peste )
2. Apa lina din iaz imi trezea amintiri frumoase. 
Lin mai este si de exemplu = se misca domol , (domol)