Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T14:53:39+03:00
1. Mihai conduce atacul armatei romane impotriva turcilor dirijati de la distanta de Pasa Hassan si ii pune pe fuga.
2. Mihai il zareste pe Hassan si porneste spre el infruntand armia turceasca.
3.Hassan vede cum voievodul se indreapta spre el.
5.Mihai Viteazul ii striga pasei sa ramana pentru a discuta.
6.Pasa fuge ingrozit de imaginea crunta a domnitorului roman.
7. Voievodul ii cere sa se confrunte intr-o lupta deschisa.
8. Pasa isi inteteste ingrozit fuga.
9.Pasa isi smulge vesmantul,ingrozit ca nu poate alerga mai iute.
10.Pasa scapa in tabara turceasca.

SPER CA TE-AM AJUTAT !!! Il notezi ca cel mai bun raspuns,te rog?
  • Utilizator Brainly
2014-08-21T15:01:29+03:00
1. Mihai conduce armata impotriva turcilor
2.Mihai il vede pe Hassan
3. Cei doi discuta despre razboi
4.Voievodul ii cere sa se lupte deschis
5.Pasa isi smulge hainele de groaza
6. Pasa Hassan scapa de mania lui Mihai.
Ma intreb de ce la Antonia30 sunt 10, iar la tine 6?