SORA.
da titlul " Sora'
Sora.fie mai mica sau mai mare ea mereu te va ajuta.
Mereu exista afectiune intre surori indirefent de problema.Fiinta magica din casa ta pe care o iubesti neconditionat:Sora ta!
mersi

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-21T14:55:15+03:00
Sora mea este cu 5 ani mai mare decat mine,si ne intelegem de minune.Facem totul impreuna si ne ajutam reciproc.Ne distram,si ne ajutam una pe alta la teme.Suntem extrem de apropiate,asa ca nicodata nu s-a intamplat sa ne certam.In parc sau la cumparaturi ne distram in familie,si radem una de alta,fara sa ne jignim. O consider pe sora mea un model demn de urmat.
2014-08-21T14:57:30+03:00
Salut! am o sora pe nume andreea. ea are ochii caprui,parul lung si cret. ea are 14 ani si este in clasa a 8 a. are buzele rosii ca sangele si este o fire vesela mai tot timpul. imi place sa ma joc cu ea multe jocuri. o ajuata si pe mama la munca prin gospodarie. Andreea este inalta si o iubesc nespus de mult. sper ca te-am ajutat.. te pup