Răspunsuri

2014-08-21T14:47:44+03:00
Cratima marcheaza pronuntarea a doua parti de vorbire diferite in aceeasi silaba.De asemeneamarcheaza si elidarea vocalei "a"
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T14:48:42+03:00
1.Cratima , ca semn de ortografie, are scopul elidării vocalei ''a'' din structura citata mai sus.

2.Cratima,ca semn de ortografie, are rolul rostirii intr-o singura silaba a doua parti de vorbire diferite verb de pronume 
4 4 4