Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T12:40:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X- varsta fiului
4x-varsta tatalui

x+6+4x+6=52

5x+12=52

5x=52-12

5x=40

x=8

4*8=32 ani are fiul
2 5 2
2014-08-21T13:30:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
F-varsta fiului
T-varsta tatalui , T=4f
Peste 6 ani varsta fiecaruia va creste cu 6
f+6+T+6=52
f+6+4f+6=52
5f+12=52
5f=40
f=40:5
f=8 ani si T=4*8
T=32 ani
1 5 1