Bunica lui Stefan a cumparat 3,5 kg cartofi ,1,2 kg morcovi si 2,2 kg mazare.

Daca 1 kg de cartofi costa 1,2 lei si 1 kg de morcovi 2,5 lei si 1 kg mazare 3,5 lei cati lei a chieltuit bunica lui Stefan

2

Răspunsuri

2014-08-21T12:37:56+03:00
3,5x1,2=4,2
1,2x2,5=3
2,2x3,5=7,7
7,7+3+4,2=14,9

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T12:39:27+03:00
Pe cartofi a dat: 3,5×1,2=4,2 lei
Pe morcovi a dat: 1,2×2,5=3lei
Pe mazare a dat:2,2×3,5=7,7
La piata a cheltuit: 4,2+3+7,7=14,9 lei
5 4 5