Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T12:11:23+03:00
25,30,35,40,45,50,55,60,65,70,75,80,85,90,95,100,105,110,115,120,125,130,135,140,145,150,155,160,165,170,175,180,185,190,195,200,205,210,215,220,225,230,235,240,245,250,255,260,265,270,275,280,285,290,295,300,305,310,315,320

99,108,117, 126,135,144,153,162,171,180,189,198,207,216,225,234,243

Multam. :)
cu placere
Eşti chiar culmea, ai spuns numărul numerelor nu care numere
2014-08-21T12:12:15+03:00