Răspunsuri

2014-08-21T09:53:47+03:00
Trec si eu in a 8-a uite citeva romane: "Baltagul" de M. Sadoveanu
                                                        "Clopotnita" de Ion Druta
                                                        "Doc" de Nicolae Esinencu
                                                        "Singur in fata dragostei" de Aureliu Busuioc
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T10:25:07+03:00
Baltagul
O scrisoare pierduta
Popa Tanda
Luceafarul
Ciresarii volumele 1 si 2 
astea le-am citit eu si tre tot in clasa a 8 :)