In fiecare din cele doua galeti sunt cate 10 l de apa.maria ia din prima galeata o anumita cantitate si din a doua o cantitate egala cu cat a ramas in prima galeata.cati litri sunt acum in total in cele doua galeti? Cine ma poate ajuta?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T12:17:22+03:00
In prima găleată mai sunt 10-x litri
In a 2-a găleată mai sunt 10-x litri

În cele două găleţi sunt în total 2(10-x) litri
1 5 1
2014-08-21T12:23:08+03:00