Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T08:35:50+03:00
Notez cu a primul numar.
Urmatorul numar impar consecutiv este a+2
Urmatorul numar impar consecutiv dupa al doilea este a+4

Le adun:
a+ a+2 + a+4 = 195
3*a + 6 = 195
3* a = 195 -6
3* a = 189
a = 189 :3
a=63 (primul numar)
urmatorul este a+2 , deci 63 + 2 = 65
iar celalalt este a+4 , deci 63+4=67
Rezultat: numerele sunt 63 , 65 , 67. 


1 5 1
2014-08-21T08:36:40+03:00
X=primul nr
x+2=al doilea
x+4=al treilea
x+x+2+x+4=195
3x+6=195
3x=189
x=63-primu nr
63+2=65-al doile nr
65+2=67-al treilea nr
2 5 2