Răspunsuri

2014-08-20T21:56:02+03:00
Vara

1.A sosit vara
Cu animalaute,
CU lacuste-nguste
Vine albinute
Sa nu uitam soarele cu glas si cu nas,
Care ne incalzeste natura
Unde-o fi?
2.Acasa-i locul minunat
Unde ne-am nascut
Si unde am crescut
 Unde am copilarit,
Cu fratii nostrii.
Si de parintii care,
Ne-au crescut cu drag.
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T22:14:40+03:00
                                                       Vara
       Cand soarele apare
       O lacusta sare 
        Pe-o frunzuta ingusta
        Si roua o gusta

        Vine arsita mare
        La un lan de floare
        Ia priviti cu vine 
        Un roi de albine
    
        Pe bolta cereasca
        Cu mana maiastra 
         Se ridica-un soare,
         Mare, mare, mare

        Cu toti au ramas 
        Asa fara glas
        Numai se respira 
       Doar usor pe nas.   
3 5 3