Răspunsuri

2014-08-20T21:04:51+03:00
|x₁ -x₂ | + |y₁ -y₂ | =5

|2 - (-1) | + |-1 -a|=5

|2+1| + (1+a) = 5

3 + (1+a)=5

1+a=5 -3

a+1=2

a= 2-1

a=1
La raspunsuri spune ca trebuia sa dea 3
Ca de obicei Miky93 e pe langa!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-21T01:23:29+03:00
AB= \sqrt{( x_{B}-x_{A} )^{2}+(y_{B}-y_{A})^{2}}= \sqrt{(-1-2)^{2}+(a+1)^{2}}=5

9+(a+1)^{2}=25 \\  a^{2} +2a-15=0 \\   a^{2} +5a-3a-15=0 \\ (a-3)(a+5)=0
De unde a=3 respectiv -5
Asa am facut si eu doar ca la solutii scrie ca -5 nu poate fi solutie si nu inteleg de ce
Asta era nelamurirea mea la acest exercitiu
Zice sa se determine nr real pozitiv!Nici eu nu am fost atent la cerinta!
Mersi mersi mersi mersi
Pentru nimic!:*