1) calculati nr divizorilor intregi ai nr 36. 2) perimetrul unui triunghi isoscel este 36 cm . daca lungimea unei laturi este de 15 cm , calculati lungimile celorlalte doua laturi 3) dupa o scumpire cu 25 % un produs costa 150 lei . care a fost pretul produsului inainte de scumpire ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T20:41:32+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1) D₃₆={1,2,3,4,6,9,12,36}

2) sunt 2 cazuri

primul latura care nu este egala cu celelalte doua este de 15

l₃=15
l₁= l₂ =x

P=l₁ +l₂ +l₃
P=36

l₁+l₂+15=36

x+x=36-15
2x=21

x=10,5

l₁= l₂=10,5

al doilea caz una dintre laturile congruente este egala cu 15

l₁=l₂=15

P=l₁+l₂+l₃
P=36

15+15+l₃=36
l₃=36-30

l₃=6

3) x-pretul initial

25% din x=  25/100 * x=  1/4 * x=  x/4 -scumpirea

x+x/4=  (4x+x)/4=  5x/4 -noul pret

5x/4=150

x=4*150/5

x=4*30

x=120
2014-08-20T22:18:30+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1. D36={1,2,3,4,6,9,12,18,36}
2. sunt 2 posibilitati 
   daca laturile congruente sunt de 15 cm cealalta latura este de 36 cm - 2*15 cm=6 cm
  daca latura necongruenta este de 15 cm celelalte 2 laturi au lungimea de (36 cm-15 cm)/2=
10,5 cm
3.125%*p=150 lei⇒ 125p/100=150 ⇒ p=150*100/125=120 lei