1) Efectuati impartirea celui mai mare număr natural par de trei cifre la cel mai mic număr impar de doua cifre.

2
Cel mai mare numar par de trei cifre = 998
Cel mai mic numar impar de doua cifre =11

998:11=90 rest 8

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T19:03:23+03:00
Cel mai mare numar par de trei cifre -> 998
cel mai mic numar impar de doua cifre ->11

998:11=90 rest 8
6 3 6
2014-08-20T19:04:30+03:00
Ce,l mai mare numar per este de trei cifre este 998 
iar cel mai mic numar inpar de doua cifre este 11 

998:11=90,(72)
4 3 4