Răspunsuri

2014-08-20T17:18:27+03:00
Notam unghiul ascutit format de D₁ cu D₂=α

Aria paralelogram =(D₁*D₂/2)*sin α=>
80√2=(20*16/2)*sin α
80√2=160*sin α
sin α=80√2/160=√2/2
α= 45

Paralelogramul are 4 unghiuri formate intre diagunale , iar cele opuse la varf sunt congruente
=> Notam celelalt unghi cu β

β=(360-2*α)/2=(360-2*45)/2
β=135


multumesc pentru idee si mie mi-a dat rezultatul la fel ca tine!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T17:24:14+03:00
In paralelogra diagonalele se injumatatesc.
cele 4 triunghiuri care se formeazacand duci diagonale sunt echivalente, adica au arii egale
tot paralelogramul are 80√2 rezulta fiecare triunghi va avea 80√2:4=20√2
aria unui triunghi se afla si asa
A= latura *latura*sinusul unghiului dintre ele
intri intr-unul din cele 4 triunghiuri si aplici formula asta
20√2=8*10*sinx/2
40√2=80√2*sinx
sinx=1/2
rezulta unghiul are masura de 30grade
intr-un Δ mediana imparte Δin 2 Δ cu arii egale( ca sa intelegi de ce au arii egale 
cele 4 triunghiuri)

multumesc pentru idee, desi ai gresit la calcul (8*10=80) dar oricum mersi pentru idee!! :)