Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T16:48:37+03:00
    Comunicare vad ca o ai in vedere despre vara.Iti voi da un exemplu usor discute cu parintii sau cu oricine altceva despre vara si  raspunsul foarte usor il ve capata eu tot asa fac te sfatui doar!

1 5 1
2014-08-20T16:56:23+03:00
Primavara soarele sta pe cerul albastru si gadila cu razele lui copii care asteapta ca fructele sa se coaca