soarele isi reflecta lumina pe poiana unde iepurii mananca floriile
soarele incalzeste poiana unde iepuri isi cauta hrana pe langa floriile imparfumate....
Soarele privea catre florile di poiana care iepuri topaiau fericiti

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T16:41:34+03:00
Am vazut o caprioara in poiana
bunicul meu ingrijeste un iepure
soarele este sclipitor
florile mamei au inflorit frumos
2 3 2
  • Utilizator Brainly
2014-08-20T16:42:00+03:00
Intr-o poiana era un iepure nazdravan care era la soare si privea florile!
1 4 1