Răspunsuri

2014-08-20T16:46:05+03:00
                                                      Draga......,
  Te rog sa vii miine sa ma vitezi.Vreau sa vii la ziua mea de nastere.Va fi distractiv.Deci miine la ora 14:00 la mine acasa.Trimite raspunsul prin posta daca poti veni!?
6 3 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T16:48:07+03:00
Draga ........ ( sa iti alegi tu un nume ) , 
Mi-am propus sa iti scriu o scrisoare , chiar daca nu te stiu de mult timp , ci doar din aceasta vacanta. Vreau sa iti spun ca m-am distrat foarte bine cu tine , si sper sa ne mai vedem. 
Cu drag .... 
( nu trebuie sa fie lunga ca nu cunosti acea persoana de mult timp )
9 4 9