buna imi puteti spune cel mai mic numar format din 5 cifre avand cifra sutelor 9

2
Comentariul a fost şters
987
Comentariul a fost şters
Dacă nu ai încredere poți pune la fel de bine o întrebare la care poate răspunde oricine. ..
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-08-20T16:23:38+03:00
Cel mai mic numar cu cifra sutelor 9  este 10923 daca cifrele trebuie sa fie diferite
Cel mai mic numar de 3 cifre este 901
Cel mai mare numar de 3 cifre e 987
si cu 4 si 5
Cu 4 cifre , cel mai mic 1923, iar cel mai mare 8976
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T16:23:40+03:00
10923
--------------------------------------------
imi puteti spune cel mai mic apoi cel mai mare numar natural de3 cifrre