Răspunsuri

2014-02-11T13:57:34+02:00
-dealuri= substantiv comun, simplu, numarul plural, genul masculin
-tarini=substantiv comun, simplu, numarul plural, genul feminin
-toamna=substantiv comun, simplu, numarul singular, genul feminin
10 4 10
mersi dar ai gresit intr-un loc dealuri e la genul neutru
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T14:58:22+02:00
Dealuri=substantiv comun,gen neutru,nr pl,pers. a -3-a toamna=subst. comun,gen fem.,nr sg,persoana a -3-a tarini nu stiu ce e