Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-08-20T16:13:23+03:00
Punctul
Chiar daca sunt mic si prapadit,
De copii sunt tare mult iubit
Culmea e ca si de sunt iubit
Ajung mereu doar la sfarsit

Semnul întrebării
Sunt semnul cel mai curios
Din lumea asta mare
 Şi-mi place să vă pun mereu
 O nouă întrebare
. Când mă vedeţi, să pregătiţi
, Răspunsul cel mai bun
 Şi să mă scrieţi în caiet
 Frumos aşa cum sunt acum.
Virgula

 Când scriem şi citim,
Face vorbirea armonioasă
Când ştim s-o folosim,
Uşor coboară glasul nostru
Atunci când o-ntâlnim,
Şi-o mică pauză vom face
 Chiar dacă ne grăbim.
Semnul exclamării
Atenţie copii!
 Mă ştiţi
Când vă miraţi, când salutaţi
 Să nu mă daţi uitării,
 Chiar şi atunci când strigaţi
Sau faceţi o urare, Când daţi un ordin, un îndemn
, Să-l puneţi fiecare.




1 5 1
2014-08-20T16:16:38+03:00
Culmea e ca si de sunt iubit
Ajung mereu doar la sfarsit(punctul)

Sunt semnul cel mai curios
Din lumea asta mare
Şi-mi place să vă pun mereu
O nouă întrebare.
Când mă vedeţi, să pregătiţi,
Răspunsul cel mai bun
Şi să mă scrieţi în caiet
Frumos aşa cum sunt acum.(Semnul intrebarii)

  Faci pauza, te odhinesti.
   Vocea de sus eu o cobor  
   C-asa-i vorba din popor,  
   Sunt utila si incovoiata    
  Si sunt tare-ncapatanata!   (virgula)


Când vă miraţi, când salutaţi,
Să nu il daţi uitării,
Chiar şi atunci când strigaţi
Sau faceţi o urare,
Când daţi un ordin, un îndemn,Să puneţi fiecare...(semnul exclamarii)