Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T15:20:59+03:00
2 * 6,022 * 10 la 23 e- cedati ..........1 mol Mg
24,088 * 10 la 23 e- cedati.............x moli Mg    x = 2 moli Mg
Mg + Cl2 ---> MgCl2
1 mol Mg........2*35,5 g Cl2
2 moli Mg........x g Cl2        x = 2*2*35,5 = 142 g Cl2 
9 4 9
2014-08-20T15:27:14+03:00


24,088 ×10^23 electroni 24,088×10^23÷6.022×10^23 =4 moli de electroni

Mg +Cl2⇒MgCl2     Mg (atom neutru )  = Mg2+  +2e

- fiecare mol de Mg cedează 2 moli de electroni ⇒ cei 4 moli  de electroni sunt cedați de 2 moli de magneziu

- din reacție se vede că 1mol Mg sw combină cu 1 moli Cl2⇒ cu 2moli Mg se combină 2 moli de clor ,adcă, 2×71 =142g

4 5 4