Răspunsuri

2014-02-11T10:19:33+02:00
Harnicia - subiect : subs prov din adj .... da - pred vb : vb pred ..... rodnicie - C direct : ...... nu sunt sigura la ultimul
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-11T10:58:46+02:00


harnicia=supiect,ex prin subst.comun,nr sg.,gen.feminin,caz N

da=pred.verbal,ex prin verb predicativ,diateza activa,modul inticativ,timp prezent,conjugarea a I a

rodnicie=compl.direct,ex prin subst.comun ,nr.sg,gen feminin,caz Ac


2 3 2