Răspunsuri

2014-08-20T13:35:55+03:00
(x- \frac{1}{x} )^{3}= x^{3}-3x^{2}  \frac{1}{x} +3x \frac{1}{x^{2}} -  \frac{1}{x^{3}} = x^{3} -3x+3 \frac{1}{x}- \frac{1}{x^{3}}
Cum x≥1⇒x- \frac{1}{x} ≥0 si rezulta ipoteza
merci,am crezut ca se rezolva folosind inegalitatea mediilor :))
Pentru nimic!
S-ar putea sa se rezolve si prin alta metoda dar asta e cea mai simpla!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T14:27:38+03:00