Răspunsuri

2014-08-20T12:25:09+03:00
Prima desparte numele celui care este adresata propozita ,de restul enuntului.
Aceasi situatie si cu restul virgulelor.

ma poti ajuta si la doua compuneri
oooo.....nu stiu. Cred ca da, daca doresti niste idei
da si niste idei iti las un mesaj ?
Da, poti incrca
incerca
Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T12:31:54+03:00
Virgula,semn grafic, s-a folosit in secventa citata pentru a desparti o repetitie de restul enuntului.

Virgula, semn de punctuatie, s-a folosit in structura citata pentru a desparti un substantiv comun simplu cu rol de apozitie simpla de restul enuntului.
1 5 1