Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-08-20T11:31:45+03:00
1.Genul epic cuprinde totalitatea opereol epice sau culte 
2.Naratorul poate fi autorul sau unul dintre personaje
3.Modul de expunere care predomina este naratiunea
4.Orice opera epica are 3 elemente definitorii-narator,actiune,personaje
5.Relatarea se poate face la persoana a lll-a sau  la persoana l
 Sper ca te.am ajutat !
2014-08-20T11:37:33+03:00
!1. la actiune participa personaje, care sunt  antrenate in desfasurarea actiunii
2. partea de vorbire dominanta este verbul
3. se remarca prezenta naratiunii ca mod principal de expunere
4. naratiunea se imbina cu pasaje descriptive si cu replici de dialog
5. actiunea este structurata pe momente ale subiectului
6. se observa prezenta naratorului, care realizeaza naratiunea la pers I (este subiectiv, implicat afectiv) sau la pers a II-a (este obiectiv, detasat, neimplicat afectiv)